Klein Geluk ontbijt & lunch

Merkidentiteit, slogan, logo, huisstijl, fotografie, content creatie, art direction, webdesign

Klein Geluk neerzetten als een merk met beleving en aandacht voor de doelgroep

De insteek van Janneke, eigenaresse van Klein Geluk ontbijt & lunch, was al snel duidelijk. Zelf geen voedselintolerantie of voedselallergie maar toch een horeca zaak willen opzetten waar deze doelgroep veilig en onbezorgd kan komen eten.

Klein Geluk logo

Het geven van geluk aan een ander

Omdat Janneke een ander geluk wil geven doormiddel van onbezorgd te kunnen ontbijten en lunchen heb ik al snel een idee gehad met de naam en het idee dat ik terug wilde zien in het logo.

Klein als in gedragen worden. Dat zie je terug in letters 'ei' dat gedragen wordt door de letter 'L'. Het geluk dat ze een ander geeft doormiddel van het 'hart'. Van de ervaring die de doelgroep krijgt, krijg je een 'lach' op je gezicht. Dit wordt door de woorden 'ontbijt & lunch' zo te plaatsen als een lach op je gezicht.

Uitleg logo Klein Geluk

Niet zomaar een slogan

De doelgroep kan geen horeca binnenstappen en wat bestellen van de kaart zonder te weten of de gerechten gluten-, en lactosevrij bereid worden.

Na het gesprek met Janneke kwamen we al snel op de slogan: “Onbezorgd ontbijten, lunchen of een taartje eten, dat kleine beetje geluk wil ik je geven”.

Deze zin zegt alles wat de doelgroep moet weten en geeft ook aan vanuit welk perspectief Janneke denkt én werkt.

Webdesign Klein Geluk

Website

De website vertelt het verhaal van de onderneemster en is eenvoudig maar overzichtelijk ingericht. Ik heb haar geadviseerd om met kleinere ondernemers uit de regio samen te gaan werken die dezelfde idealen nastreven als Klein Geluk. We hebben deze contacten bezocht waarna ze samen zijn gaan werken. Deze ondernemer worden op de website vermeld.

Klein Geluk website

Heb jij een interessante uitdaging waar ik jou mee kan helpen?

Meer werk

Kunst Centrum Bergen aan Zee
Kunst Centrum Bergen aan Zee
Hoveniers logo
Boschman hoveniers